Istnieje wiele sposobów zalecanych przez specjalistów od prowadzenia kampanii reklamowych wskazujących na najskuteczniejsze dotarcie ze swoim przekazem do odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów. W powodzi pomysłów, wśród których wymienia się na przykład reklamę prasową czy rozdawanie gadżetów i gratisów, na pierwszy plan wysuwa się jednak kampania prowadzona bezpośrednio na ulicach. W takich sytuacjach niezbędny pozostaje billboard. Cena, którą należy ponieść za zainstalowanie się na większej płaszczyźnie reklamowej, na pewno jest adekwatna do efektów. Zdarza się przy tym, że koszty takiej operacji są zadziwiająco niskie w stosunku do korzyści. Nic w tym dziwnego. Dzięki obecności na rzucających się w oczy dobrze umiejscowionych nośnikach naprawdę docieramy do każdego potencjalnie zainteresowanego. Wiemy też, że reklama trafi głównie do mieszkańców okolic, w której postawiony jest billboard. Cena takiej formy reklamy, przy obecności na rynku solidnie zarządzanych firm reklamowych może okazać się wyjątkowo atrakcyjna.